Blogia
gemma

GEMMA CON 25 ANOS

GEMMA CON 25 ANOS

UFF..........Medo me da pensar como estarei dentro de 7 anos............o unico que pido e seguir tendo a xente que quero o meu caron, os meus amigos, a miña familia... Pero,se pode ser,fora de Verin,ainda que dentro de Galicia. Supoño que xa terei rematada a carreira de dereito e terei montado,ou estarei montando, o meu bufette. Surprised Ainda que sentirei moito non poder estudar xornalismo por falta de nota, estou segura de que con esta carreira  podrei traballar en algo que me guste,me faga feliz e me axude a erguerme todas as mañas con entusiasmo. E, bueno,se non e pedir moito...gustariame ter un corvette ben tuneado...ainda que sei que eso se quedara so nun soño.

1 comentario

cris -

wapisimaaaaaaaaaaaaa...que sepas que nosotros,esteamos donde esteamos,siempre estaremos ahí para poder ayudarte.Sigue teniendo esa confianza que tanto te caracteriza y te hace única.Besazos y que sepas que me tienes aquí para lo que tu quieras.